HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2010.10.29. 09:47 EtTi

végre péntek

Csak hogy az ismét hétfő után legyen egy ilyen is:)

Igazából a hét első két napján halálra güriztem magam, de persze Atihoz volt még erőm. A főnököm a szokásos agymenéseivel jön, szerintem valami baja lehet. Elég lekezelően bánik néha velem, de őszintén szólva leszarom nagy ívben. Szerdán eljutottam aerobikra, le is izzadtam tökig, tegnap meg otthon hódoltam e sportnak, most meg izomláz támadott meg, de nem bánom. Úgy volt h megyek valamikor Tomival spinningelni, de a mai napig nem hívott h most mi van vagy mi nincs. Szerintem ma meló után eltépek Westendbe fülbevalót venni (diplomaszórásra persze), mert nem fekete pöttyöt akarok, hanem fehéret. Tudom, eget rengető problémák:) De hát ez van. A buli alakul, végül a BMF kávézójánál maradtunk, kedden megyünk B-val lefoglalni, meg pia rendelést leadni meg ilyenek. Leszünk páran, max 20-an. Aztán majd kiderül h lesz-e onnan másfele is további party vagy beérjük a trécselünk és iszunk fílinggel. Ati mindenáron venni akar nekem vmit. Mondtam neki h egyrészt minek, másrészt nehogy csokit merjen venni, inkább könyvvel lepjen meg. Uh a hétvégi program az lesz, hogy elmegyünk a Corvin bevásárló központba, azon belül is könyvesboltba és végigmutogatom h milyen könyvet olvasnék el szívesen:) Szerintetek?:) Imádom ezt a gyereket, de tényleg!

Ja és a jogász... Hát a f*sz kivan vele, de tényleg! Gondoltam megpróbálok vele emberi kapcsolatot kiépíteni, de esélytelen. Tök úgy érzem h a múltban él, állandóan azzal jön h milyen voltam. Meg hogy megvolt-e nálam az önvizsgálat. Meg, bár nem értem milyen önvizsgálatnak kellett volna meglennie? A lelkiismeretem tiszta. De kár erőlködnöm. Sajna Ati is tud erről, próbál okos tanácsokkal ellátni, meg h ne foglalkozzak vele. De én hülye fejemmel vagyok annyira naív h elhiszem h lehetünk még jóban. Szívem szerint leosztanám és elküldeném melegebb éghajlatra. Tegnap is írt, utána 1 órán át izzasztottam magam h higgadtan tudjak válaszolni. Sosem fogja fel, h mennyire szarul esett nekem h mindenbe belekötött. De persze erre az lesz a válasza h úgy voltam neki jó, ahogy voltam. Meg hogy sosem figyelt arra, amit mondtam neki, hogy ez nem jó ésatöbbi. Nem véletlen maradtam vele még szilveszter után is... Mert próbáltam a lehetetlent, hogy hátha jobb lesz. Hát nem lett. Lehet h megírom neki az én kis mondókámat. Ja és hogy rideg meg lekezelő voltam vele. Jégkirálynő vagyok b*sszameg! Érdekes, a többi ember nem ezt mondja rólam. Most nekem is konstans nyálaznom kellett volna, mint ahogy ő tette? Meg a buta féltékenykedései? Áh! Már megint kiakadok. Sztem megírom neki amit gondolok, a választ meg olvasatlanul törlöm. Hát ennyi. Töketlennel meg nem beszéltem egész héten. Nem is baj. Ő is egy farok. Áh, borjasztó, nah....

Remélem a hétvége kárpótol, főleg úgy, hogy a hétfőt együtt töltjük Atival. Remélem nálam aludhat majd vasárnap:) Jó lenne, mert tegnap sem láttam, megeshet h ma sem fogom...:( Hiányzik azért, na:( Jövő hét meg rövid hét lesz, 3 nap meló:):):) Öröm:)

Ennyi:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr62407167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

..Mr.G.. 2010.10.30. 00:51:21

Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal.
Fogalma sincs a fiataloknak mi az a buli... de még csak közel sem járnak hozzá. Amikor a 70 éves nyugdíjas néni odaáll a 30 éves mellé, és úgy letáncolja, hogy arra sincs idöd, hogy becsukd a szádat. Majd a barátod megkéredzi, hogy szerinted melyik a legszexibb csaj a buliban és te azt mondod, hogy az a 40nek látszó...akkor sokmindenen elgondolkozol az életeddel és a barátaiddal kapcsolatban. Rájössz, hogy a hiba nem benned van amikor nem találsz egy értelmes barátnöt sem, hanem egyszerüen a kihalt a tüz az emberekböl. Nem tudják mi az, hogy élvezni egy bulit (legrosszabb esetben akármit), és azt kisugározni a külvilágnak. Mindenki be akarja bizonyítani, hogy milyen király, és ö a legjobb, és közben elfelejtik mi az, hogy élvezni azt amit csinálsz. A buli nem arról szól, hogy megmutasd a világnak milyen menö vagy és milyen csajt tudsz felszedni, hanem, hogy közösen önzetlenül élvezzetek egy dolgot, ami legyen a tänc a zene vagy a tärsasäg, teljesen mindegy. Ez az 50 fö (25-70 éves) messze leiskolázta bärmelyik bulit amiben valaha is voltam. Soha nem éreztem magam még ilyen jól ennyire nyitottnak és öszintének egy buliban... Iszonyat sokat tanulhatnánk tölük...csak kicsit oda kéne figyelni. És visszaszerezni azt a tüzet ami annyira elveszett...
süti beállítások módosítása