HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2010.10.06. 15:08 EtTi

nem bííírrrooommmm!!!!!!!

De szó szerint! Na, kezdjük ott, hogy hétfő este elmentem aerobikra. Hát nem semmi volt:) Negyed óra után izzadtam, fél óra után majdnem meghaltam, 45 perc után azt mondtam h vége lehetne, 1 óra után felfrissülve szökdécseltem hazafele- persze a telefon a fülemen és persze hogy Attilával beszéltem:)

Kezd kurvagyorsan leereszkedni az a rózsaszín felhő, amit utoljára még Bölénél éreztem. Ez a mocskosul egymásra vagyunk gerjedve, állandóan a telefonon lógunk mikor nem találkozunk, ( az előbb is ő hívott fel), mindent tudni akarunk a másikról és még sorolhatnám. Tudjátok, mikor érzitek h a másiknak is kellesz és minden egyes percben rá gondolsz és nem tudsz elszakadni a gondolatától, és mikor találkoztok előtte egész nap egy vigyor ül ki a fejetekre amit semmivel sem lehet lemosni onnan ésatöbbi. És most velem pontosan ezek vannak:) Nagyon durva. Sosem gondoltam volna, hogy egy pasi ilyet ki tud belőlem hozni, de ő megcsinálta. Remélem nem olvassa a blogot:) Mert akkor mindent megtud rólam, azt meg nem akarom. Küzdjön:) Kedden is vagy 1 órán át telefonon lógtunk, ma is 2x beszéltünk, hamarosan meg mehetek haza, plusz olyan kurva meleg van h azt elmondani nem lehet! Szóval teljesen az agyamra telepedett ez a gyerek, de bevallása szerint ő is így van velem. Persze én nem hiszem el, mert pasiknak sosem hiszünk el semmit sem az elején, a közepén is csak hébe-hóba. Hát ennyi. Kezdek szerelmes lenni mocskoskurvaéletbemár:) Mellesleg hétfőhöz 1 hónapra jön haza Töketlen. Annyira tudtam h az lesz h hazajön, nekem meg addigra pasim lesz. Ha TÉNYLEG így lesz, elmegyek jósnak vagy én nem tudom, de az azért már elég durva, nem? De most itt ennyi, megyek lebegni a ködbe:)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr352350808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása