HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.11.09. 15:23 EtTi

Első hónap bogyókkal- tapasztalat

Nos, október 3. óta szedem esténként az 500 mg Meforalt és másnap reggeltől a 25 mcg, majd 1 hét után az emelt 50 mcg Letroxot.

Az első 1-2 hét változó volt: volt hányinger, émelygés, szapora pulzus, erős szívdobogás, amit a Letroxnak tudok be. A Meforaltól semmi bajom nem volt, valszeg azért, mert végre elolvastam a betegtájékoztatót:) Amikor először szedtem, éhgyomorra, reggel toltam a bogyeszt, emiatt folyamatosan hasmenésem volt. Most este szedem, vacsi közben, és semmi gondom nincs. Az emésztésemmel minden rendben. Először furcsa volt, hogy az első falat reggeli után nem a budira rohantam, mert rám tört a hasmenés, hanem valamikor délelőtt, néha délután jön rám a nagydolog. És nincs hasmenés. A napi kettő nagydolgot így is kipipálhatom minden nap.

A szapora pulzus, erős szívdobogás és a többi nyavalyának vége szakadt, kevesebbszer vagyok éhes, ami kicsit furcsa. Végre van kedvem dolgokhoz, főként az olvasáshoz. Eddig tök zavart, hogy egy könyvet hónapokig olvastam, sosem tudtam rá koncentrálni, mert állandóan elkalandoztak a gondolataim. Most viszont a könyv felénél járok, és élvezem! Tudok tovább is figyelni, értem, miről van szó. Munkában is megfigyelhető ez a koncentráció képesség, aminek szintén örülök. Az alvással nincs gond, van, mikor óra nélkül ébredek. Nem mindig frissen, de egész jól bírom a napokat. Bár néha megesik, hogy gyorsan elfáradok. A kezem és lábam néha le szokott hűlni, de egyre ritkábban jön elő. A testhőm is változott. Itt egy kép, hogy az előző hónap és a mostani milyen:

09.14-10.18.png

10.18-.png

Az előző hónapban a hőmérsékletem lement többször is 36 fok alá, most ez a minimum 36,1 volt. Viszont nem biztos, hogy a tüszőm megreped-e, mintha küszködne kicsit, de én ezt már nem nagyon vágom. Decemberben megyek vissza dokihoz, majd megmutatom neki, hátha van ötlete.

Közben gondolkodom, hogy kéne nődokihoz is menni lassan, hogy ő is kezeljen, ha kell. Bár húzom a számat, hogy azt is magánba oldjam meg, de nem sok más lehetőséget nem látok.

A mostani hónap is kiderül, hátha összejön a baba, de nagy meglepetés lenne, ha egy hónap alatt a bogyók kifejtenék hatásukat és megtörténne az, amit nagyon szeretnék.

Viszont úgy érzem, hogy még mindig nincs itt az ideje. Mégpedig azért, mert tegnap voltam trénernél, és megint újat találtam. Mégpedig azt, hogy nem érzem jól magam itt, és jó anyaként nem is akarok olyan helyre babát hozni, ahol én sem érzem okésnak magam. Szóval most ezen kell dolgozni... Bár nem tudom, mit tehetnék ez ügyben. De muszáj lesz valamit alkotnom...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr476880709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása