HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.12.18. 15:41 EtTi

Szeretném...

Szeretném, ha véget érne a 2014-es év.

Az előző bejegyzésben nagy vonalakban meséltem Párom körüli mizériáról, ami már nem is tudom merre megy... De most komolyan. Ennyire tanácstalan elég régen voltam, és most azt érzem, hogy omlik össze a világ (látszik, Szaturnusz éve van, csak még ad az ember alá egy kicsit, hogy nehogymár jól érezzem magam...).

Szóval, kezdem ott, hogy neki kedden volt évzárós kajálása. Kapott a hídja nívó-díjat, vizsgázott is a napokban, minden tök jól sikerült neki meló szempontjából, viszont az élete többi része -szerintem legalábbis- egy nagy kalap szar. Közöttünk mintha egy szakadék lenne, melyet nem bírok sehogy sem átugrani, a barátai között szintén.

Nos, kedden sikerült megint későn hazaérnie, ami miatt nem is akadtam volna ki, de persze fontosabb volt farmert venni régi ismitől olcsón, mint jönni. Aztán én kiborultam, meg is kérdeztem, hogy van-e valakije (nincs), szeret-e még (igen). Tuti látja, hogy szenvedek, de nem látom, hogy tudna ezen segíteni, hogy jobb legyen.

Tegnap voltam trénernél is, beszéltünk erről a dologról. Szerinte egyedül a Párom veszi fel a harcot azzal a lánnyal, aki most a legjobb barátja körül ólálkodik. Én úgy gondolom, hogy a Best Friend (B.F. innentől) elég felnőtt, hogy tudja, mit csinál. Erről amúgy vele is értekeztem, és feltette nekem a nagy kérdést, hogy én miért nem mentem a Párommal át soha hozzá. Aztán gondolkodni kezdtem, hogy miért is nem? Párom sem kérdezte emlékeim szerint, hogy megyek-e, ő kijelentette, hogy felmegy a B.F-hez és kész. Gondoltam kell nekik is pasis idő, megkapja, nehogy hárpia legyek. De ezek szerint félre lett kommunikálva valami... De nagyon... És gáz, hogy 4 év kellett ehhez is, hogy kiderüljön a dolog.

A környékező lány elsőre nem volt szimpi, őszintén szólva, nem is beszélt velem, elsőre azt hitte megsért, de nem. Viszont azon gondolkodtam, hogy elé állok és megmondom neki, hogy úgy érzem, első alkalommal eléggé félre ment valami, kezdjük újra, mert hogy vasárnap koncertre megyünk (igen, én is), öten. Párom, én, B.F. meg az Ólálkodó Lány, és annak unokatesója, Hetty King (mert olyan a lány mint Hetty King). Hetty King aranyos lány, úgy fest, nála is gond van, Ólálkodó Lánynál is. Párom aszongya, hogy az Ólálkodó Lánynak a B.F. csak egy megálló, és ezt meg is mondta neki. Jah és én is megkaptam a fejemhez, hogy mennyire be voltam megint feszülve. Pedig nem, csak egyrészt hulla voltam, másrészt meg akartam őket kívülről nézni, hogy hogyan is viselkednek. Lehet, ez egy kicsit túlságosan kívülálló mozizásként sikeredett. De észrevettem én is pár dolgot: Párom próbálja összetartani, vagy inkább összeszedni a régi bandát, de nem biztos hogy feltűnt neki az, hogy első látásra fölösleges erőlködnie. Ólálkodó és B.F. meg nem úgy néznek ki, mintha annyira együtt lennének, inkább mint két ember. Hetty King aranyos lány és úgy láttam rajta, hogy nagyon megviseli az, hogy most mi lesz vele és fosik tőle. De mondtam neki, hogy nyugodtan kérdezzen, amiben tudok én is szívesen segítek, hiszen nem vagyok annyira új a szakmában, vagy mi. Páromnak mondtam, hogy adjon időt feloldódni, következő jobb lesz, és ez ugye vasárnap lesz. Kicsit nekem is le kell lazulnom, és azt is tudom, hogy ők is most moziznak úgy, mint én őket. Ma a kocsiban volt egy olyan érzésem, hogy a kapcsolatunknak vége, de Párom szerint nyugi van. Látom, hogy meg van kattanva és mondtam is neki, hogy mindent feléget maga körül (B.F. is ezt a nézőpontomat osztotta), ami nyilván nem jó.

Aztán gondolkodtam, mit adhatnék Páromnak karácsonyra, és úgy döntöttem, hogy most all in-t játszok: lecsupaszítottam lelkemet és szívemet, amit egy levél formájában le is írtam neki, ez lesz az ajándék. Ott áll a papíron minden, ami bennem volt délelőtt, amit tudnia kell és amit érzek. Szeretem őt, és most vagy nagyon összetöri a szívem vagy a kapcsolatunk tovább fejlődik. Eddig úgy éreztem ezt a pár hetet, hogy ez itt a végjáték. Viszont mi van, ha ez nem az a végjáték? Hanem az, hogy most lépünk magasabb szintre kapcsolat terén? Hogy ezért is nem lehet vele bírni, mert érzi, hogy valami változik? De miért nem veszi észre, hogy egymás mellett és együtt megyünk tovább? Nyilván azért, mert pasi, de akkor is. Remélem úgy fog sikerülni, ahogy elképzeltem és egy kicsit megérintem a szívét és rájön, hogy én vele akarok lenni, nem mással.

A doki ismét pozitív csalódás volt: már negyed 9-re odaértünk, 9-re volt időpontom, és előbb behívott. Megnézte a leleteket, kérdezte a tüneteket. A Letroxomat növelte 62,5 mcg-re, a Meforalomat levitte 250-re. Azt mondta, hogy a pajzsmirigy miatt van pecsételésem, a hőgörbéim nem rosszak. Párom se és én se menjek még vizsgálatra, mert csak akkor küld el, ha az anyagcserém okés lesz és nem fog semmi sem történni. Szerinte már csak finomhangolásra van szükségem, a leleteim is mutatták amúgy, hogy pm hiányom van, amit most kezdünk helyrerakni. Női hormonokat is csak később fogunk nézni és mivel babára gyúrunk (amit engedélyezett, hogy mehet tovább a dolog), így 2-3 hónap múlva menjek vissza. Megint kell pm vérvétel és terhelés. Szerintem nagyon jó fej és laza a doki, Párom is annyit mondott ahogy besasolt, hogy nagyon laza a csávó:)

Szóval van jó történés is, már csak ki kell bírnom egy kicsit. Amúgy a csillagok is ezt mondják:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr636995213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása