HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.07.30. 09:09 EtTi

Ultrahang

Ma reggel volt 8-ra időpontom nőgyógyászai UH-ra. Múltkor volt egy "lépesméz szerű képlet", amiatt kellett visszamennem.

Hát, az a helyzet, hogy most sehol egy domináns tüsző, sem ovuláció, csak sok kicsi tüsző, PCO-s jellegű ováriumokkal.

És most kurvaszarulérzemmagam. Tegnap vettem halolaj kapszulát meg B-vitamin komplexet, a szelént meg elhagytam, mivel az rT3 értékem magas. Viszont ezzel, hogy nincs peteérésem, per pillanat nem tudok mit kezdeni. Úgy látszik a múlt hónap szerencsés volt, a mostani nem az.

Viszont a nyálkahártyám 6,1 mm, szerintem piroska lesz, bár ez csak ennyit jelent per pillanat. A hőm sem emelkedik semerre sem, és így már mindent értek.

Csak szar. Szar ez az érzés, hogy nem úgy megy a dolog, ahogy kéne. Előttem a csaj 6 hetes terhes volt, a másik meg IR-esnek tűnik. Nagyon fasza.

Most még elmegyek vérvételre, kíváncsi vagyok, az mit ad ki, és akkor majd a leletemet viszem együtt az endodokihoz októberben. De még mindig nagyon messze van, és addig szerintem teljesen be fogok csavarodni, és szívem szerint levenném a fejem, mert ezt nem bírom.

Szegény párom is kezd rajtam kiakadni, és ezt meg is értem... Mondta ő is, hogy mi a fenének járok állandóan dokihoz. Mert baszki muszáj... Próbálom úgy felfogni, hogy most ez egy ilyen hónap, és ez van. Szerintem ma megyek jógára este, azt hiszem, rám fér....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr916558807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása