HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.05.23. 15:21 EtTi

Félelem

Legutolsó ciklusomnál hatalmas meglepetés ért. Csütörtökön lett volna a 28. nap, erre kedden már tapasztaltam, hogy itt valami készül. E mellett már 1 hete akkor fájt a mellem, ami elég enyhe kifejezés (gyakorlatilag amikor edzést tartottam, valahogy trükkösen le kellett szorítanom, hogy bírjam a dolgot mellesleg). Aztán én ezt csak nem akartam elhinni, hogy ilyen lesz. Aztán szerdán, de leginkább csütörtökön indult el a dolog, hogy igen, ez a 28. nap, és megjött piroska! Igazán szombaton indult be (azt számítottam az 1. napnak, bár B-vel konzultáltam, és ő is azt mondta, hogy az 1. nap mindig ilyen, pedig ő egészséges), és őszintén szólva nem is fájt. Furcsa is volt. Ettől függetlenül én mocsok büszke vagyok magamra, hogy egyrészt a felvezető napok száma 1-2-re csökkent, továbbá hogy 30 napos ciklus sikerült összehoznom mindenféle bogyó nélkül.

Ettől függetlenül a napokban kételyek gyötörnek. Ugyanis jobban belemerültem a legutóbbi laboromba, ahol azt láttam, hogy a TSH hormonom az elmúlt két évben 1,2 környékéről felment 2,6-ra. Ami nem jó. Ezért úgy döntöttem, hogy az AMH vizsgálat mellé (ez azt nézi, hogy mennyire van kimerülve a petefészkem) egy pajzsmirigy csomagot is beillesztek. Valamiért ez nem hagy nyugodni. Mert attól fosok, hogy kurvára sosem leszek terhes és az elmúlt 3 éjszakából mindhármon bőgve aludtam el, hogy én bizony sosem leszek terhes és sosem fogok gyereket szülni. Legalább kettőt, mert tesó kell. De aztán meglátjuk. Szóval, rájöttem, hogy ez az én nagy lelki bajom. Félek. Nem tehetek róla, de rohadtul tartok attól, hogy benyelek még valamit, speciálisabban kell kajálnom. Már így is néha rohadtul unom, hogy nem bírok beburkolni úgy egy pizzát, hogy ne legyek rosszul (múltkor kettő szelet csúszott le, pocsékul is voltam utána).

Szóval, ilyen rém gondolataim é félelmeim vannak. Pedig mocsok mód mantrázom magamban azt, hogy terhes leszek, ezer meg egy módon elképzelem én is magamat, ahogy ülök a metrón és a kezem az egyre jobban gömbölyödő pocakomon van. Ahogy felhívom a kollégákat, hogy megszületett/megszülettek a gyerek/ek, ahogy megfogom a kezembe, ahogy rám vigyorog, mert tudja, hogy anya kezében jó helyen van. Ha csak ezekre gondolok, könnyek szökkennek a szemembe, mert mi van, ha pont én leszek az, aki megszívja? Tudom, ilyenkor még csak halvány opcióként sem szabad ezt figyelembe venni, de azért mélyen legbelül, tudat alatt ez ott motoszkál. Már holnap mennék vérvételre, hogy kiderüljön a tuti, de csak június vége lesz belőle. Addig igyekszem nem megkattanni, és egészben maradni. Plusz lelkiekben áthangolódni. Mert kénytelen leszek...

url_1.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr276198277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása