HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.09.01. 17:08 EtTi

3. bejegyzés

Ilyen sem volt még, hogy egy nap 3 bejegyzést is tolok, de ez most nagyon kikívánkozik belőlem.

(A hányingerem elmúlt amúgy a délelőtt folyamán és még most sem találok rá magyarázatot. Tízórai, ebéd és uzsi után sem volt semmi émelygés...Ellenben a petefészkem feszít, mint k*rvaélet. Ki a tököm érti már ezt?!).

Szóval, ma Aviváztam. Csinálom 2012 decembere óta. Először nem hittem benne, de úgy voltam benne, hogy ennél nagyobb baromságra is adtam már ki lóvét, túlélem. No, lelkesen csinálom heti 2x, de nekem szimpibb a negyed órás változat, mint a fél órás, szimplán időmegtakarítás céljából, de eddig (és most le is kopogom) használt. Naszóval, lelkesen csinálom, és azon veszem észre magam, hogy az jut az eszembe, hogy mit nekem itt PCOS, meg IR meg PM, ilyen remek rövidítések, hát lesz nekem gyerekem. És ezt már el is hittem! Hogy igen, nem lesz itt semmi baj, TÉNYLEG lesz gyerek. Fogalmam sincs honnan jött az érzés, gondolat, egyszer csak jött. És tök jól esett, hogy elhittem, hogy én bármit legyőzök, simán végigtolom az egészet, ha kell, ezer meg egyszer elmegyek dokihoz, de nekem tuti lesz babám. És ez az érzés, igaz, csak egy villanásnyi volt, ez itt maradt velem... Most pedig tök nyugodtan nézem a szakadó esőt szeptember első napján. Közben pedig úgy érzem, enyém a világ, és amit nagyon szeretnék, el fogom érni....

url_2.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr316656587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása