HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2015.02.12. 17:38 EtTi

Fény az alagút végén?

Eltelt 2 hét. Volt sok lejtmenet meg hegymenet. Volt itt minden.

Próbáltam megemészteni a dolgokat, megbarátkozni Párom dolgával, de nem megy. Azt hiszem, ez nem is fog menni sosem. Kiböktem tréneremnek is a dolgot, hátha tud okosat mondani. Annyit mondott, hogy ezt valójában a Páromnak kell megoldani, én csak segíteni tudok ebben neki, mellette állni. Ne szúrjam le, ha mégis teker egyet, kérjem meg, hogy kicsit tolja ki a következő repülés időpontját. Próbálja a Párom lekötni magát valamivel, amivel ki tud kapcsolni és teremteni tud valamit, kreatívkodni. Na, ez izgalmas lesz! Múlt héten el akartam vinni fürdőzni, de végül nem lett belőle semmi. Azt látom rajta néha, hogy iszonyat agresszív, pláne ha vezet. Néha tényleg félek mellette ülni, mert olyanokat csinál hogy csak pislogok. Ilyenkor szívem szerint elmenekülnék. Szóval, most még mindig nem tudom, ez merre tart, de nagyon remélem, hogy jó irányba. Legalábbis bízom benne...

Melóhely egy nagy szar, folyamat fúrnak. Legutóbb megkaptam, hogy milyen merev vagyok. Hát remek. Amúgy meg leszarom.

Másik hódolómtól, F-től meg próbálok eltávolodni. Egyik kolléganőm, D. mondta azt, hogy lehet, hogy F. lelkitárs, de mint pasi, nem nekem való és szerinte nekem nem is jön be. Hát igaza van. Szóval, most próbálom kicsit hanyagolni F.-et. Tudom, hogy nőként ez a legrosszabb megoldás, és be fog sértődni, de egyszer elé állok és megmondom neki, hogy most próbálok a mostani kapcsolatomra koncentrálni. Mert így 2 pasi szívja el az erőmet és nem bírom ezt...

Voltam terhelésen meg vérvételen múlt héten. Ami annyira jól sikerült, hogy bal karom totál be van lilulva, most már sárga-barna színt vett fel, de bazdmeg. Hát persze hogy kifogom újra azt a nőt, aki először vett vért, aki forgatta a tűt a karomba. Most is belém állt, én meg belé, aminek köszönhetően a beutalómat nem adta vissza (egy beutalón volt a pajzsmirigy és a terhelés is). Másnap mentem terhelésre, szerencsére minden okés volt. A nőci, aki a vért vette, szintén tök kedves. A pm-nél az ft3 szinten lement arra a szintre, mikor még nem szedtem bogyeszt, a tsh-m is kisebb, az ft4-em meg nőtt. Szóval, igazolva van a t3 átalakítási gond, ergo kapok új bogyót. Legalábbis 26-án esélyem van ilyenre, aztán majd meglátjuk.

Jah, és gyerekprojekt is ugrott. Mondtam páromnak 2-án, hogy szerintem most ezt hanyagolni kéne. Azért úgy gondolom, hogy ez gáz. Mindenki azt mondta, hogy ezzel ő most elvett tőlem valamit. Hát, valahol lehet, hogy így van, szerintem meg jobb is, hogy nincs gyerek vagy nem vagyok terhes. Szar, mert azért még mindig eszembe jut, hogy de jó lenne férjhez menni, saját házban lakni, lehetne kutyám meg férjem, meg terhes lehetnék, vagy gyerekem is lehetne de nem. Ezek közül semmi sincs. De ez van, majd lesz.

Ennek örömére most lemegyek zúzni a terembe. Duplán.

Mondtam már, hogy megyek maraton váltót futni?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr227165257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása