HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.09.01. 08:41 EtTi

Hányinger

Igen, per pillanat szíves szerint lehánynám a velem szemben ülő kollégát. Szegény... De nem teszem. Amúgy kb. egy órával a kajálás után tört rám, és még most is tart. A reggelimet 7-kor fogyasztottam el. Közben nyom a tarkóm enyhén, kicsit szédülök is, de nem vészes, és közben hánynék. A gyomrom sem okés... Furcsa.

Naszóval, a hétvégén igazán semmi említésre méltó nem történt, azt leszámítva, hogy bementünk egy ékszerboltba feltérképezni, hogy egy karikagyűrű mennyibe fáj. Hát... Nem kevésbe. Bár én eléggé hajlok az egyszerű gyűrűre, és párom kijelentette, hogy mivel javarészt én fogom hordani, inkább olyat nézzünk, ami nekem megtetszik. Mondtam neki, hogy inkább olyan legyen, amit néhanapján ő is szívesen felhúzna, de ne legyen valami nagy izé. Követ semmi esetre sem akarok. Szóval rácuppantam a netre és körbenéztem...

És most gyötör a hányinger. Nem tudom, mi ez. De már 1 hete néha-néha feltör, hogy irány a rötyi és sugárban kihányom a belemet a rötyit ölelgetve. Most vagy a kaja miatt van, amit nem értek, mert eddig is ezt ettem reggelente és semmi bajom nem volt, vagy... Vagy többen vagyunk, de azt kétlem. Mert kb. csütörtök magasságávan volt az ovulációm (legalábbis két progi szerint is, meg a hőmérős szerint), viszont utoljára hétfőn voltunk együtt, meg csütörtökön (de akkor páromnak nem jött össze a hepi end, mert mindenfele járt az esze), aztán szombaton olyat kaptam, hogy még én is pislogtam, hogy hűbazzeg. Szóval, körbelőttük a napot, és kétlem, hogy ha össze is jött volna, 4 nap után már jele lenne. Vagy előbb jött össze vagy nem tudom, de most elsőre a kajára bírom fogni ezt a hányást. Viszont ha jövő hétvégén nem jön meg, akkor várok utána még 1 hetet és tesztelek. Ki tudja, hátha:)

Ha mégsem, akkor meg jöhet a következő próbálkozós hónap, sok-sok együttléttel :):)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr436654323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása