HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.09.09. 13:34 EtTi

Tarot, hétvége, stb.

Hétvégén csapatépítős mizéria volt fent a hegyekben. Pénteki nap és este egész jól sikerült, kicsit kiengedtem a fáradt gőzt. Amennyire tudtam, odafigyeltem a kajálásra, de vörösbor meg 1-2 szelet süti lecsúszott azért. Hát ez van.

Szombaton túrázni mentünk. Na, az kellemes volt. Lefele még okés, de felfele halál. Ha én kiköpöm a tüdőmet, akkor vajon az 50+ korosztály mit tett? Alig bírtak jönni. Aztán marhapöri volt a kaja, és ez betette nálam a durvát. Kaja után kicsivel elkezdett a gyomrom morogni, felpuffadtam. Ez ment kb. fél 11-ig, majd elmentem aludni. Aztán jött a remek éjszaka... Kb. óránként mentem f*sni, de nem semmit. Néha hányinger is elkapott, de rühellek hányni, ezért nem álltam neki a magánakciómnak. Pedig lehet, jobb lett volna. Végül fél 5-ig szenvedtem, mire azt mondtam: könnyítek a gyomromom, mert kéne aludni. Hát a f*sás után jött a hányás, és végül aludtam vagy 2,5 órát. Reggel azt sem tudtam mi van, a hőmérőm 38,1-et mutatot. Mondom egyre jobb, a végén lebetegszem. Alig vártam, hogy hazaérjek, megváltás volt az ágyban semmittenni egész este. Az órámat is lemondtam, mert menni alig bírtam, enni pár kekszet ettem, meg este levest toltam, de abból sem mindet. Jó kis fogyókúra:)

Szombat este kolléganő kártyát vetett. Meg sem lepődtem azon, amit kihozott. Azt mondta, hogy tök stabil vagyok érzelmileg, de mégis hezitálok. És most itt tartot. Rájött, hogy a külvilág miatt van ez: miattuk, család, többi ember miatt. Amint ezt a hezitálást megoldom, ki fogok teljesedni. Ám akkor is lesznek ellentétek, de akkor már nem fog érdekelni, ki mit mond, mert le fogom őket győzni azzal, hogy bebizonyítom, nekem volt igazam. És utána egy szép végkifejlett lesz. No, hát tévedni nem tévedett elsőre semmit. Mert most tényleg ebben a hezitálós izében vagyok, bár most már egyre kevésbé érdekel az, hogy ki mit gondol. Még nem teljes a kép nyílván, de valamiért azt érzem, hogy hamarosan az lesz. És ha letisztázok mindent, akkor jön az, hogy kiteljesedek, mint nő. És ebben úgy gondolom, minden benne van.

Időközben még egy összefüggést összeraktam: 18 évig zenéltem, erősítve volt a kreatív oldalam is. Ám egyetemre jövet abbahagytam ezt a hobbit, csak a racionális énem erősödött. Egyetem 2. évében jött a műtétem, amikor is elkezdődött ez a cisztás cucc, aminek a diagnózisa végül diploma félévben történt (elég vidám egybeesés). És most, 10 évvel később rá kellett jönnöm, hogy annyira racionalizálok mindent, hogy az egészségtelen. Amúgy a horoszkópomban is benne van ez, ami nem jó. Szóval most ezen kell dolgoznom, hogy a kreatív oldalam erősödjön, de ne is billenjen át a mérleg erre az oldalra. Remélem sikerül megtalálnom az arany középutat, mert amint ez meglesz, akkor jön a kiteljesedésem is. Hát, majd 2,5 hét múlva ezt is megvitatom a trénerrel:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr176683159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása