HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.10.01. 13:47 EtTi

Doki- első rész

Már tegnap akartam írni, de a net nem engedte. Most meg persze már nem jut eszembe, hogy mi lett volna a lényeg.

Tegnap viszont megünnepeltük a Mucikámmal (=Párommal) a 4. évfordulónkat, legalábbis első randi címszó alatt. Hozott sört, természetesen cseh sört és egy tábla epres Milkát:) Nem felejtette el, hogy egyemmeg! Nagyon jól esett, hogy emlékezett, a csoki meg a sör is:) Kicsit sikerült becsípnem és jót is aludtam ennek örömére:)

Ma viszont visszamentem a dokimhoz, hogy nézzük meg, mi a szitu. Nem volt valami vidám a nő, szerintem előttem kiakasztották, és majdnem minden kérdésemet támadásnak vélte, de mondtam, hogy ő a doki, én csak kérdezni szeretnék.

A leleteimet már előtte végignéztem, és komolyan nem értem. Minden eredményem- ahogy én láttam- tökéletes. Ez abban a hónapban volt, amikor az UH-n nem látott a nő peteérést, semmit, de a labor meg pont az ellenkezőjét mutatta! Az LH szintem csodaszép volt, lehetett látni, ahogy nőtt. A TSH-m 2,5 volt, amit nem értek, és erre rá is kérdeztem, hogy most mi van. Erre azt mondta, hogy 2-2,5 között a jó, előtte közöltem vele, hogy mindenhol azt mondják, babához 1 körül a jó. Majdnem leszedte a fejem, hogy mindenhol sokat írnak, tetejére sok hülyeséget is, ő neki ennyi kell. Mondtam az inozitol poromat, mondta, hogy nem ismeri, nem tud róla nyilatkozni. Említettem, hogy azóta a pecsételésem 1 naposra csökkent, ő csak nézett. Végén megállapította, hogy nem lát a laborban semmi olyat, ami aggódásra adna okot. Az rt3 értékemre legyintett, hogy nem érdekli, ennek meg nem örültem. Annyit említett még, hogy ne görcsöljek, az LH-tesztet és a hőmérőzést felejtsem el, mert ezzel csak őrületbe kergetem magam. Próbáljam kicsit elengedni a dolgot, és higgyem el, hogy jönni fog a baba. Ha nem jönne, akkor nem nálam van a baj, valszeg a Páromnál (ezért is küldöm el vizsgálatra). Mesélte, hogy volt, aki nagyon szar állapotban jött hozzá, rá 2 hónapra babás lett. Ő is megemlítette, hogy sokan a PCOS-t egyenlővé teszik a meddőséggel, pedig ez nem igaz. Most még nem merek örülni ezeknek a híreknek. Kaptam D-vitamint, továbbra is szedem az inozitolt. Vitamint külön nem javasolt, majd akkor, ha jön a baba. A méhnyálkahártyára azt mondta, hogy azt lehet vastagítani, nődokiknak van rá bogyójuk, de nem akarja azt sem erőltetni. Ja, és az AMH-értékem szerint teljesen jók a petefészkeim, abszolút van tartalék, amit már megint nem értek, mert pont nem ezt láttam/hallottam mástól.

Azt hiszem a másik dokinak lesz mit megválaszolni...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr916750091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása