HTML

EtTi's life

Az életemről, ami történik velem, miközben az élet nagy körkérdéseit boncolgatom:)

Friss topikok

  • EtTi: @alisarboissay: Először is köszönöm azt, hogy elolvastad a szösszeneteimet. Másrészt köszönöm a ké... (2015.05.05. 15:33) Dilemmák
  • IGe: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső kluboktól! 2009.12.19. 00:31 IGe Egyes csaló tá... (2010.12.18. 10:27) évértékelés
  • ..Mr.G..: Kitartás csaj:) én szurkolok tudod ;) Ma szämomra is megjelent végre a remény, még ha a leghallván... (2010.11.22. 19:30) :(
  • ..Mr.G..: Péntek este... az életem bulija. Rock & Roll party két haverommal. Fogalma sincs a fiataloknak... (2010.10.30. 00:51) végre péntek
  • EtTi: Ma este is lesz tali:):) (2010.10.08. 08:46) nem bííírrrooommmm!!!!!!!

Linkblog

2014.10.12. 15:44 EtTi

Egy hét bogyóval

Nos, rég írtam, igazából időm sem volt, vagyis de, de kedvem még kevesebb. A csajoknak sem válaszoltam semmit, szerintem Sz. már sejti, hogy marhára leszarom amúgy az egészet. Gáz vagy nem, ez van.

Na, de most ezt inkább hagyjuk is. Elkezdtem a bogyóimat szedni. A metnek külön örültem, és gondot sem okoz. Nincs hasmenésem tőle (ezért is jó dolog először elolvasni a betegtájékoztatót, hogy evés közben vagy után egyed, mert különben spuri lesz a rötyire), és nem sok vizet zavar az életemben. Legalábbis azt hiszem. Aztán ott van a Letrox. 4-én kezdtem el szedni, 5-én elég viccesen éreztem magam. Eléggé el voltam fáradva a nap végére, bár lehet, hogy ez anyóspajti miatt is volt. Valamiért kötekedős hangulatban volt, mert semmi sem volt neki jó: miért bubis víz van otthon, tudom-e, hogy az nem jó? Meg hogy miért nem akarok majd háziállatokat (disznó, tyúk, stb.) majd ha lesz házam, meg amúgy ha nyugger leszek? Mert bammeg eddig úgy fest, nem is lesz nyugdíjam, plusz a háziállat rohadt nagy kötöttség. Végignéztem anyámékat, köszi, én ebből nem kérek. De hát akkor mit fogok csinálni majd magammal? Hát majd megoldom, bakker.

Nos, a hét kicsit vegyesen telt. Számomra dögunalom volt, viszont voltunk "oktatáson", aztán szerdán jó szarul voltam. Hányinger, szédülés, rosszullét, minden jött, a teszt negatív volt. Lehet, kicsit túl korai volt, mert egyik naptár szerint a 18. napon, a másik meg a 20. napon írta az ovulációt, én meg a 25. napon teszteltem. De akkor sem értettem, mi a frász van. Amúgy meg ma is furcsán éreztem magam, meg néha húz a fejem, de közben olyan érzésem van, hogy mindjárt megjön, de amúgy tök ingerült vagyok, meg képes vagyok bármin elsírni magam. Most vagy csak a piroska jön, vagy a gyerek. Hamarosan kiderül, én most eléggé pártatlan vagyok, minek örülnék.

Ma reggel emeltem 50 ug-ra a Letroxomat, eddig talán annyi a pozitívum, hogy konstans 36,9 a hőm. Jah igen, ez is lehet gyerek jele, szóval nem tudom. Mondom, majd kiderül legkésőbb a hét végéig, mert persze mindkettő naptár máskorra hozza pirost. Jó, mi? Így igazodj ki saját magadon... No comment.

Most ennyi.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ettislife.blog.hu/api/trackback/id/tr306784187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása